יום רביעי, 28 במרץ 2012

סקירה: Angry Birds Space

אז אחרי שהמשחק שבר שיאים חדשים בחנות ההורדות, החלטתי שהגיע הזמן גם לסקור משחקים והמשחק המתאים ביותר לסקירה הראשונה שלי הוא לא אחר מ- Angry Birds בגרסתו החדשה Angry Birds Space. חברת Rovio החליטה לאחרונה להוציא שוב את אחד המשחקים המבוקשים ביותר רק שהפעם הציפורים לא נמצאות בין עונות או בברזיל, אלא בחלל. בעקבות העובדה שהציפורים הגיעו לחלל הם גם קיבלו עיצוב מחודש וכעט הם נראים כמו "משפחת סופר על" בגרסה המעופפת. דבר חדש נוסף במשחק הוא התמיכה שלו במגוון רחב של מערכות הפעלה החל מ iOS, OS X, Android  ואפילו ל- PC.

גרפיקה וסאונד:
בדומה למשחקים הקודמים הגרפיקה לא השתנתה במשחק החלל ובכל זאת היא עדיין מצויינת. לאחר שתמך במסך הרטינה של האייפון והאייפוד הגיע גם לתמיכה מלאה במסך הרטינה של האייפד החדש והתוצאה מרהיבה. הסאונד שודרג במקצת והוספו מספר מנגינות המתאימות למקום בו הציפורים נמצאות(החלל), חוץ מזה שאר הסאונד נשאר כשהיה עם אותן המנגינות והצלילים.


חווית משחק:
בעקבות העובדה כי המשחק מתרחש בחלל, ובניגוד למשחקים הקודמים בהם זריקת הציפור הייתה באמצעות רוגטקה פשוטה, הפעם המשחק מתבסס על כוח הגרביטציה - כוח הכבידה. כוח הכבידה מתואר במשחק כמאין הילה המקיפה את הגורמים השמיימים בחלל שכאשר הציפור מתעופפת לתוכה כוח הכבידה מופעל וכאשר היא מחוץ להילה הכוח לא מופעל, כלומר הציפור מתעופפת בקו ישר ואף יכולה להעצר במקומה מבלי לנוע. עקב התחכום שיש במשחק הזה (ניתן לראות אותו בשלבי המאוחרים של המשחק בהם ישנם מספר גורמים עם כוחות כבידה שונים) הוספו מספר ציפורים חדשות: ציפור קרח ההופכת כל גורם שהיא באה איתו במגע לקפוא (כך קל יותר לפוצץ אותם מאוחר יותר) וציפור לייזר המצביעה על נקודת במהלך ההתעופפות שלה ובכך היא משנה את מסלולה, בנוסף אליהם מצרטפות גם הציפורים מהמוצרים הקודמים. דבר נוסף חדש במשחק הוא קו מנחה בעת העפת הציפור מהרוגטקה, הקו המנחה עוזר למשתמש לכוון את הזריקה של הציפור ובכך הופכת את ההטסה ליעילה ונוחה הרבה יותר.
במשחק החדש ישנם 30 שלבים ועוד כ-30 שלבים שניתן לרכוש בשלב מאוחר יותר של המשחק. האתגר נשאר כמו שהוא - לפוצץ את כל החזירים, להשיג כמה שיותר נקודות ולנסות לצבור 3 כוכבים. במשחק ישנם גם שלבים חדשים שמופעלים בעת מציאת ביצת זהב, השלבים הללו הם למעשה שלבי בונוס המאפשרים למשתמש לצבור עוד נקודות וכד'...


סיכום:
אין ספק שזהו המשחק הטוב ביותר עד כה שחברת Rovio הוציאה לשוק. המשחק, כפי שפרסמתי מוקדם יותר, גם שבר שיאים בחנות ההורדות וכבר בשבוע הראשון להשקתו נמרכו למעלה מ-10 מיליון עותקים. זהו משחק ממכר  מרוב שהוא פשוט, מתוחכם ומהנה. הוספת השלבים והחוקים החדשים תרמו רבות להצלחת המשחק שמרגע לרגע מוכיח שוב כי הוא הטוב מכולם.


המשחק זמין להורדה בחנות האפליקציות.
תומך באייפד, אייפון ואייפוד מגרסה 4.0 ומעלה, מערכת הפעלה OS X החל מגרסה 10.6 ומעלה.
מחיר: 0.99$ לאייפון/אייפוד, 2.99$ עבור האייפד ו-4.99$ עברו המק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה