יום שלישי, 28 בפברואר 2012

עשר שאלות מצחיקות לשאול את סירי

אתמול פרסמתי סרטון מהסדרה "המפץ הגדול" על סירי, היום החלטתי להמשיך את עניין הצחוק ולפרסם את עשרת השאלות המצחיקות ביותר לשאול את סירי(כפי שידוע לכם עם סירי, נכון לעכשיו, אפשר לדבר רק באנגלית):

1. Knock Knock (טוק-טוק בעברית) - משחק מילים שאחד שואל "טוק טוק" והשני עונה "מי שם?" וכך   הלאה: 

2.I need to hide a body (אני צריך להחביא גוף) - אחרי שאלה זו סירי תביא לכם מספר מקומות מצחיקים שבהם אפשר להחביא כל מיני סוגי גופים.

3.Will you marry me? (התתחתני איתי?).

4. What's the meaning of life (מהי המשמעות של החיים?) - אם אתם במצב רוח פילוסופי תשאלו את סירי את השאלה הזו, היא תדאג להרויד אותכם מהמחשבות הפילוסופיות בתשובה אחת קצרה.

5. Tell me a joke (ספרי לי בדיחה).

6. What do you look like (למה את דומה) - גם הפעם לסירי יש מגוון רחב של תשובות קצרות ומצחיקות.

7. Where do babies come from (מאיפה באים תינוקות לעולם) - תהיתם מאיפה התינוקות באים לאוויר העולם? סירי תדאג לבצע חיפוש ברשת ולהביא לכם את התשובה האולטמטיבית.

8. Who's your daddy (מיהו אבא שלך?) - שאלה נורמאלית שהאמת גם אני חשבתי עליה. אני, לשם שינוי, דווקא חשבתי שהיא תענה שסטיב ג'ובס הוא אבא שלה אבל היא הפתיעה גם אותי.

9. How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood (משחק מילים כמו שרה-שרה-שיר-שמח) - משחק מילים מצחיק ונחמד.

10.You're a bitch (את כלבה!) - גם שמקללים את סירי היא שומרת על קור רוח ועונה תשובות קצור ולעניין


אין ספק שליוצרים של סירי אכן היה חוש הומור מפותח מאוד. אני שאלתי את השאלות וצחקתי כל פעם מחדש, ממליץ גם לכם לנסות - היא מצחיקה!

מקור: appchronicles.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה